PioVivo_OverOns

Creatief
Ondernemend
Betrokken

De naam Piovivo is afgeleid van de muziekterm piú vivo. In het Italiaans betekent het letterlijk ‘meer leven’, in de muziek wordt de term gebruikt om de aanwijzing ‘levendig’ te geven. Dat is waar Piovivo voor staat: levendig. Onze aanpak en concepten brengen leven in de brouwerij. We brengen inspiratie, vernieuwing en creativiteit. We beschikken over een gezonde dosis ondernemerschap en tonen lef. We zijn graag betrokken bij onze klanten en de wereld om ons heen.

 

 

Wij geloven in de kracht van creativiteit. Dat geeft lichtheid aan je dag. We werken graag vanuit ontspanning, kijken met een optimistische blik door de wereld en laten ons inspireren door de verbindingen tussen alledaagse dingen.

 
Piovivo ontwikkelt creatieve en innovatieve concepten en campagnes die je verrassen, inspireren en laten glimlachen.
Jorieke de Fretes

Jorieke de Fretes - Klein Leetink

eigenaar en Creatief merkstrateeg

Piovivo is eigendom van mij, Jorieke. Ik hou van de alledaagse creativiteit, verrast worden door grootse schoonheid in het klein. Ik hou van vernieuwing in je denken en handelen door de dingen simpelweg anders aan te pakken. Tot nieuwe oplossingen komen door anders te kijken. Daardoor ontstaat iets dat er tot dan toe nog niet was: een nieuw concept, productlijn of campagne.

 

In de afgelopen jaren heb ik gewerkt als (interim) marketingmanager, campagnestrateeg, merkstrateeg. Geef het beestje een naam: ik doe alles op het gebied van marketing, merken en creativiteit. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen. 

 

Ik geloof dat het onder aan de streep vooral draait om de mensen. Om samenwerking. Om gezamenlijk tot een mooiere wereld te komen. Daarom is mijn maatstaf voor werk altijd ‘leuke dingen doen met leuke mensen’.

Opdrachtgevers